شما اینجا هستید
آخرین اخبار » تاکید وزیران خارجه ایران و هند بر ضرورت گسترش همکاری‌های دو جانبه

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «سابرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک و همچنین موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه پرداختند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر لزوم پیگیری توافقات دو جانبه به منظور توسعه بیش از پیش روابط تهران و دهلی نو تاکید کرد.
وزیر امور خارجه هند نیز با اشاره به سطح خوب روابط و همکاری های بین دو کشور، دیدگاه های خود را در خصوص همکاری های دو جانبه و بین المللی تهران و دهلی نو بیان کرد.
وزیران امور خارجه دو کشور همچنین بر ضرورت گسترش همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف تاکید کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات