true
true
true
true
به گزارش ‘صدای صادرات‘ از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «سابرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند دوشنبه شب در گفت وگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک و همچنین موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه پرداختند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر لزوم پیگیری توافقات دو جانبه به منظور توسعه بیش از پیش روابط تهران و دهلی نو تاکید کرد.
وزیر امور خارجه هند نیز با اشاره به سطح خوب روابط و همکاری های بین دو کشور، دیدگاه های خود را در خصوص همکاری های دو جانبه و بین المللی تهران و دهلی نو بیان کرد.
وزیران امور خارجه دو کشور همچنین بر ضرورت گسترش همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف تاکید کردند.
- مریم فراهانی
- کد خبر 7353
- بدون نظر
- پرینت
true
true
false
true
true
لینک کوتاه
https://sedayesaderat.ir/?p=7353
true
true
true
true





