شما اینجا هستید
آخرین اخبار » با مدیران شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند، برخورد می‌کنیم

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پیمان حدادی، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سهام عدالت طی مصاحبه ای گفت: سود امسال سهام عدالت بیش از ۲ برابر سود پرداختی سال گذشته است. بر همین اساس شورای عالی بورس تصمیم گرفت سود را در دو مرحله پرداخت کند که مرحله اول تا پایان آذر ماه و مرحله دوم پایان اسفند ماه خواهد بود.

وی افزود: عمده شرکت‌های سهام عدالت، ملزم هستند تا پایان آذر ماه سود تقسیمی مجامع خود را به سهامداران عدالت پرداخت کنند. تاکنون برخی شرکت‌ها به صورت کامل و برخی دیگر تا پایان هفته و باقی شرکت‌ها قول داده‌اند تا پایان آذر ماه این سود را واریز کنند.

حدادی در پایان خاطرنشان کرد: عدد نهایی سود مرحله اول سهام عدالت بعد از پرداخت توسط شرکت‌ها مشخص و از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز خواهد شد. سازمان بورس با اعضای هیئت مدیره شرکت‌هایی که در پرداخت سود سهام عدالت کوتاهی کنند، از طریق کمیته تخلفات برخورد خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات