شما اینجا هستید
آخرین اخبار » بانک صادرات ایران پشتیبان تولید و اشتغال خواهد ماند

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از ایرنا، در پیام نوروزی محسن سیفی به مناسبت سال ۱۴۰۳ که مزین به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» شده، آمده است:
«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن ‌الحال»
عطر نوروز و بهارانه سال ۱۴۰۳ نیز به یمن همزمانی با ماه مبارک رمضان، حال و هوای مؤمنانه‌تری دارد و به برکت این نعمت، روح و جان مردم شریف و همیشه سربلند ایران از عشق به الطاف الهی، انوار نورانی قرآن‌کریم و سایه ائمه‌اطهار سلام‌الله علیهم اجمعین و خوان گسترده نعمات خدادادی این سرزمین مملو است و هر نفسی که بر این نعمت فرو می‌رود ممد حیات است و مفرح جان.
به این بهانه فرارسیدن همزمان ایام نوروز باستانی و تقارن با ماه مبارک رمضان را به تمامی مردم ایران، کارکنان و پیشکسوتان بانک صادرات ایران، مشتریان و ذی‌نفعان تبریک عرض می‌کنم و برای همگان در سال جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.
بانک صادرات ایران در گذر از هفتاد و دومین سال فعالیت و خدمت خود به مردم ایران، درختی تنومند و پربار است و با اتکا به تجربه و تلاش کارکنان ساعی و کارآزموده خود، کمر همت برای پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و تولید و اشتغال در سال جدید بسته است.
کارنامه بانک صادرات ایران در تامین مالی صنایع و زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور و همچنین توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی، کارنامه درخشانی از همت، غیرت، همدلی و همگامی با مردم و فعالان اقتصادی است و این مأموریت همواره با تکریم مشتریان و مخاطبان بانک توأم بوده است.
بانک صادرات ایران در سال پیش رو با عملیاتی کردن مراحل بعدی افزایش سرمایه و افزایش سهم از بازار، به دنبال کسب جایگاه بهتر در دایره خدمت و بالندگی است تا به مدد حمایت و همکاری و تعامل دوجانبه با صنایع و صاحبان کسب و کار، افقی نو در کمک به پیشرفت و آبادانی کشور ترسیم کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات