شما اینجا هستید
آخرین اخبار » آغاز به کار ستاد طرح همّت

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از روابط‌ عمومی بانک دی؛ با حضور امجد خضری، معاون شعب، احمد قدس‌الهی، مدیر امور طرح و برنامه و رسول سعیدی، رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی، اعضای ستاد طرح «همّت» معرفی شدند.
در این نشست امجد خضری ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر همکاران شعب در تحقق اهداف بانک گفت: هدف از ایجاد ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم به طرح «همّت» راهبری و پرستاری از اهداف بانک در جذب منابع است.
وی افزود: شیوه تعامل این ستاد با شعب از نوع پایش و رصد منابع و شناسایی موانع جذب منابع در شعب است.
معاون شعب با تأکید بر لزوم ایجاد مکانیسمی برای هشدار خروج منابع در شعب گفت: مکانیسم آژیر خروج منابع از شعب باید به گونه‌ای تعریف و فعال شود تا ستاد همت بتواند به صورت لحظه‌ای از خروج منابع شعب جلوگیری کند.
وی در پایان افزود: در این طرح به تشویق و افزایش انگیزه شعب نیز توجه شده است تا ضمن معرفی شعب برتر، به صورت هفتگی، از عملکرد آنها قدردانی شود.
در ادامه این نشست احمد قدس‌الهی، مدیر امور طرح و برنامه، مهمترین کارکرد پنهان طرح همت را ایجاد مشوق برای همکاران دانست و تأکید کرد: در این طرح بر اساس مکانیسم‌های پیش‌بینی شده، انگیزش کارکنان هدف قرار داده شده است تا از این طریق بتوانیم جریانی مستمر در بانک برای جذب منابع ایجاد کنیم.
وی افزود: یکی از کارویژه‌های ستاد همت، شناسایی مشکلات شعب در جذب منابع و انعکاس فوری آن به مدیران ارشد است تا بتوانیم تسهیل‌گر شعب در بازاریابی منابع باشیم.
رسول سعیدی نیز ضمن تمجید از ایده راه‌اندازی طرح همت گفت: در ستاد طرح «همت» از همکارانی استفاده شده است که دارای سابقه فعالیت در شعبه هستند و با ادبیات و مشکلات شعبه به خوبی آشنایی دارند.
وی افزود: اولویت اصلی بانک در حال حاضر جذب منابع است که امیدواریم با همت شعب و تلاش همکاران ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع در این مسیر موفق عمل کنیم.
گفتنی است در این نشست محسن عرب، رضا ترابی و مهسا جمشیدی به عنوان اعضای ستاد عملیات پرستاری و جذب منابع موسوم طرح «همّت» معرفی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات