شما اینجا هستید
آخرین اخبار » شرکت سایپا: تولید و فاکتور شاهین افزایش یافته است

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از خبرگزاری فارس، شرکت خودروسازی سایپا پیرو انتشار مطلبی در خبرگزاری فارس با عنوان «انتقاد از تاخیر در تحویل شاهین G با وجود واریز وجه به حساب خودروساز» توضیحاتی را ارائه کرد: گروه خودروسازی سایپا با برنامه تدوین شده موفق شد، از ابتدای سال جاری تاکنون تولید خودروی شاهین را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش دهد.

 برنامه گروه سایپا حفظ این رکورد و تداوم افزایش تولید خودروی مذکور است و این در حالی است که به همین میزان فاکتور خودروهای مشتریان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

در راستای رعایت استانداردهای الزامی، گروه خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین را مجهز به سیستم ESC (سیستم کنترل پایداری الکترونیکی)  تولید و در حال حاضر تعهدات مشتریان با سیستم ESC بدون دریافت وجه بابت سیستم مذکور تحویل می‌شود.

هزینه سیستم مذکور از محل خسارت تاخیر در تحویل محاسبه خواهد شد و طی هفته گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین مجهز به سیستم ESC مطابق نوبت به نام مشتریان تخصیص و فاکتور شده است.

اداره اطلاع رسانی این شرکت خودروساز اعلام کرد: تولید و فاکتور خودروی شاهین‌ در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات