شما اینجا هستید
آخرین اخبار » اعتماد هلال احمر به بیمه معلم

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از خبرگزاری فارس، در شرایطی که کمتر از دو ماه پیش، مدیرعامل بیمه معلم وعده حضور پررنگ در بازار صنعت بیمه و جذب بیمه گذاران بزرگ کشور را در کنار تمرکز بر خرده‌فروشی داد، اکنون با الحاق هلال احمر کشور به جمع خانواده بیمه معلم گام بزرگی در راستای اهداف موردنظر برداشته شد.

بیمه معلم که مجدداً موفق به کسب تائیدیه بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه ایران (سطح یک) از بیمه مرکزی شده است، با ارائه نرخ‌های فنی و کارشناسی‌شده و با اتکا به توان مدیریتی و بهره‌مندی از ظرفیت گسترده شعب خود، توانست اعتماد بیمه‌گذاران بزرگ از جمله خانواده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را جلب کند.

گفتنی است بیمه معلم با انعقاد تفاهم‌نامه با این بیمه‌گذار بزرگ، در تلاش است با بررسی بیمه‌نامه‌های فعلی هلال احمر کشور، نسبت به ارائه مشاوره‌های مناسب و شناسایی ظرفیت‌های موجود و ارتقای بیمه‌نامه‌های آن اقدام کند.

به همین منظور، این شرکت برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در زمینه صدور کلیه بیمه‌نامه‌های موردنیاز هلال احمر از جمله بیمه بالگردها، بیمه درمان تکمیلی کارکنان، بیمه مسئولیت، شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی را در دستور کار خود قرار داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات