شما اینجا هستید
آخرین اخبار » فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌ و کار

به گزارش ‘صدای صادرات‘از ایسنا به نقل از مدیران خودرو، با عزمی راسخ و چشم‌اندازی برای آینده، فونیکس به عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی مدل‌های جدید مدیریت کسب‌وکار در شرایط ناپایدار در نظر گرفته شد. این اتحاد استراتژیک بر تعهد فونیکس به پرورش ایده‌های پیشگامانه و راه‌حل‌های نوآورانه در حوزه مدیریت کسب‌وکار، به‌ ویژه در مواجهه با چالش‌های چندوجهی تأکید می‌کند.

تقویت همکاری: چراغی از پیشرفت

همکاری فونیکس و کنفرانس برای پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه، ایجاد یک پلتفرم پر جنب‌وجوش برای تبادل دانش، بینش و ایده است. این مشارکت، پتانسیل خوبی برای پیشرفت و رشد پایدار در حوزه مدیریت کسب‌وکار را دارد و آینده روشن‌تری را برای شرکت‌ها در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

به آینده مدیریت کسب‌وکار خوش آمدید

در قرن بیست‌ویکم تنها رکن ثابت، تغییر است. امروزه سازمان‌ها و کسب‌وکارها با پیچیدگی‌های بی‌سابقه و چالش‌های متنوع دست و پنجه نرم می‌کنند که نیازمند رویکردی مؤثرتر و طراحی دقیق‌تر و مبتنی بر پایه‌های علمی است. علم مدیریت با درک عمیق خود از رشته‌های مختلف، تصمیم‌گیرندگان و مدیران را با ابزارها و دانش مورد نیاز برای درک ماهیت اساسی مسائل و عبور از هزارتوی چالش‌های تجاری مدرن مجهز می‌کند.

توانمندسازی کارآفرینان بومی: یک ضرورت ملی

کسب‌وکارهای محلی مشتاق ارتباطات قوی‌تر در جامعه خود هستند. با توجه به این موضوع، کنفرانس ملی مدل‌های نوین مدیریت و کسب‌وکار با تعهد به حمایت از کارآفرینان ملی پا به عرصه وجود گذاشته است. این به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای محققان و دست‌اندرکاران در حوزه سازمانی برای ارائه یافته‌های علمی و به اشتراک‌گذاری تجربیات متنوع عمل می‌کند. این محیطی از یادگیری تعاملی را تقویت می‌کند و شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا فراتر از محدودیت‌های کنفرانس‌های سنتی، بینش و الهام بگیرند.

در این همایش، سخنرانان مختلفی به طرح مباحث و دغدغه‌های مربوط به زمینه‌های تخصصی خود پرداختند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دکتر وحید ناصحی‌فر: دانشیار متخصص بازاریابی در دانشگاه علامه طباطبایی.

دکتر عبدالرضا حافظی: مدرس سرشناس دوره‌های MBA و DBA.

دکتر مهدی باغبان: مدرس دانشگاه تهران و مشاور منابع انسانی.

دکتر عطا همایون: محقق برجسته و مدرس مؤسسه تحقیقات مدیریت ماژلان فرانسه.

دکتر مهدی سماواتی: دکتری حقوق مالی، استراتژیست ریسک و سرمایه‌گذاری.

دکتر سید علیرضا بنی هاشمی: رئیس خانه صنعتگران ایران.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات