true
true
true
true
به گزارش ‘صدای صادرات‘، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این جلسه که با حضور مدیران کل دفتر سازمانهای تخصصی بینالمللی و حفاظت از حقوق مصرفکننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با رئیس و مدیران کل رگولاتوری پاکستان برگزار شد، موضوعات مربوط به نحوه رجیستری گوشیهای تلفن همراه در شبکه اپراتورهای هر دو کشور، استفاده از ظرفیتهای همکاری بینالمللی برای مسدودسازی عدم ارایه سرویس به تجهیزات و گوشیهای هوشمند تلفن همراه سرقت شده در ایران، در کشور پاکستان و بالعکس و امکان به اشتراکگذاری اطلاعات گوشیها و تجهیزات سرقت شده هر دو کشور بررسی شد.
این بررسیها جهت هماهنگی رگولاتوری ایران و پاکستان برای پیشگیری از فروش گوشیهای سرقت شده است.
منبع: اگزیم نیوز
- مریم فراهانی
- کد خبر 8841
- بدون نظر
- پرینت
true
true
false
true
true
لینک کوتاه
https://sedayesaderat.ir/?p=8841
true
true
true
true





