شما اینجا هستید
اصلی-اسلایدر » وزارت ارتباطات امکانات فضای مجازی را برای ایام محرم تقویت کند
وزارت ارتباطات امکانات فضای مجازی را برای ایام محرم تقویت کند

رئیس جمهور گفت: به وزیر ارتباطات برای ماه محرم بابت پهنای باند و امکان ارتباطی که باید در سراسر کشور به بهترین وجه در اختیار مردم باشد، تاکید میکنم. حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز پزشک به همه پزشکان و کادر درمان، اظهار […]

رئیس جمهور گفت: به وزیر ارتباطات برای ماه محرم بابت پهنای باند و امکان ارتباطی که باید در سراسر کشور به بهترین وجه در اختیار مردم باشد، تاکید میکنم.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز پزشک به همه پزشکان و کادر درمان، اظهار کرد: از عزیزانی که شبانه روز در زمینه مبارزه با بیماری کرونا تلاش کردند، سپاسگزاریم؛ حتی اساتید و کسانی که می‌توانستند در محیط بیمارستانی حضور پیدا نکنند، اما آمدند و تلاش کردند. به خانواده کسانی که در مقابله با این بیماری جان خود را از دست دادند هم تسلیت می‌گویم.

روحانی گفت: امروز از سه خانوده پزشکانی که جانشان را در مبارزه با این بیماری فدا کردند، به عنوان نمونه تقدیر و تشکر شد البته تقدیر و تشکر ما از همه خانواده‌های مدافعان سلامت است.

او در ادامه افزود: امروز همانند دفاع مقدس نیاز به فداکاری و ایثار داریم، ممکن است امروز بمب و کاتیوشای دشمن نباشد، اما در عین حال شاهد خطر‌های میدان جنگ هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات