شما اینجا هستید
آخرین اخبار » ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بله» به‌عنوان پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی امکان جدید برقراری تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در این قابلیت جدید، کاربران می توانند علاوه ‌بر امکان چت و ارسال فایل صوتی، به‌راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطبان خود تماس برقرار کنند.

همچنین کارت ‌به ‌کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانال‌داری و گروه‌داری، تبلیغات، ویترین بله و… از دیگر امکانات کاربردی و نوآورانه‌ای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.

«بله» از هفت سال قبل با سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران ایجاد شده و در این سال‌ها با ارائه انواع خدمات بانکی و پیام‌رسانی توانسته است رضایت بیش از ۱۵ میلیون کاربر خود را براورده کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات