شما اینجا هستید
آخرین اخبار » امکان دسترسی به مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از روابط عمومی بانک مرکزی، مشتریان شبکه بانکی همچنین می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند. ضمناً امکان ثبت شکایات به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک نیز وجود دارد.

سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.

عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت ‌مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات