شما اینجا هستید
آخرین اخبار » وزیر راه و شهرسازی: هیچ راهی برای ایران بسته نمی‌ماند

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ، «رستم قاسمی» در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به نتایج سفر اخیر به جمهوری آذربایجان، ‌ بر تقویت دیپلماسی حمل‌و نقل و رفع موانع در این مسیر تاکید کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ساخت پل استراتژیک آستاراچای یکی از دستاوردهای مهم سفر جمهوری آذربایجان بود؛ اتصال ایران به قفقاز، روسیه و شمال اروپا، قطعا تحول بزرگی را در دیپلماسی حمل‌ونقل و اقتدار بین‌المللی ایران، به وجود خواهد آورد. قول داده بودم که هیچ راهی برای ایران بسته نخواهد ماند.»

قاسمی افزود: «همچنین با مأموریت ویژه‌ای که به معاونین وزارتخانه داده شد، مشکل مسیر نوردوز به ارمنستان و کریدور قفقاز رفع و به زودی نیز نقشه ترانزیتی آن منطقه کاملا تغییرخواهد کرد. کسانی که در این خصوص شیطنت کردند بدانند هیچ راهی برای ما بسته نمی‌ماند اما پل‌های شکسته پشت سر آنها به سادگی ترمیم نخواهد شد.»

بهبود رابطه با همسایگان از فرصت‌های بی بدیل برای ایران به ویژه در شرایط تحریم است و وزارت راه وشهرسازی دولت سیزدهم در راستای فعالسازی دیپلماسی حمل و نقل به این موضوع توجه دوچندان داشته و اجرای پروژه‌های اتصال میان ایران و همسایگان را به طور جدی دنبال می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات