true
true
true
true
به گزارش ‘صدای صادرات‘ از اگزیم نیوز به نقل از باز سرمایه، علیاکبر ایرانشاهی رئیس مرکز نظارت بر صندوق های سرمایهگذاری سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: سازمان بورس با انتشار اطلاعیهای، مجوز خرید سپرده نقره توسط صندوقهای طلا را صادر کرده است.
ایرانشاهی توضیح داد: طبق این اطلاعیه، از این پس، صندوقهای سرمایهگذاری مبتنی بر فلز طلا، مجازند، ۵ درصد از داراییهایشان را به سرمایهگذاری در گواهی سپرده نقره اختصاص دهند.
معاملات گواهی شمش نقره از ۲۰ آذرماه در بورس کالا آغاز شده است.
- مریم فراهانی
- کد خبر 15875
- بدون نظر
- پرینت
true
true
false
true
true
لینک کوتاه
https://sedayesaderat.ir/?p=15875
true
true
true
true





