شما اینجا هستید
آخرین اخبار » هفتمین همایش مالی اسلامی

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ،امیر یوسفی مقدم در خصوص شرکت کنندگان هفتمین همایش مالی اسلامی، گفت: سخنرانان اصلی این همایش دکتر علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی، دکتر مجید عشقی رئیس سازمان بورس، غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی و جمعی از کارشناسان حوزه مالی اسلامی و رمزارز خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هفتمین همایش مالی اسلامی در بانک مرکزی برگزار می شود، افزود: بخش اول این برنامه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت حضوری و آنلاین و بخش دوم در قالب دو وبینار تخصصی بین المللی در نوبت عصر تا ساعت ۴:۳۰ برگزار خواهد شد.
یوسفی مقدم اظهار داشت: پس از فراخوان مقاله در مهرماه و تمدید آن تا پایان آذرماه، بالغ بر ۲۳ مقاله به دبیرخانه انجمن مالی اسلامی ارسال شد که از این میان ۱۶ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.
به گفته دبیرکل انجمن مالی اسلامی، مقالات برگزیده علاوه بر ارائه در پنل های تخصصی همایش در کتاب همایش و  پنج نشریه تخصصی این انجمن که به صورت مشترک با دانشگاه امام صادق، دانشگاه امام حسین، دانشگاه الزهرا، دانشگاه آزاد و پژوهشکده بیمه منتشر می شود، به چاپ خواهد رسید.
یوسفی مقدم از اهدا پنجمین جایزه مالی اسلامی به استاد برتر در حوزه مالی اسلامی خبر داد و گفت: اهدای چهارمین جایزه پژوهش برتر به بهترین رساله دکتری، پایان نامه ارشد و پایان نامه های دوره های DBA و جایزه کتاب برتر نیز در برنامه هفتمین همایش مالی اسلامی گنجانده شده است.
وی در ادامه درباره جزییات پنل تخصصی اول این همایش، اظهار داشت: آقایان مهدویان، سروش، میثمی، محمد جلال و رهنمای رودپشتی پنل تخصصی اول را تحت عنوان “رمزارزها، تجربه جهانی، رویکرد اسلامی” برگزار می کنند.
یوسفی مقدم افزود: پنل دوم همایش با عنوان “آینده پژوهی رمزارزها، فرصت ها و تهدیدها” با حضور اساتید عبدالهی، فدایی، نوری، هامونی و رضایی صدرآبادی تشکیل می شود.
به گزارش صدای صادرات، به گفته دبیرکل انجمن مالی اسلامی، بخشی از پنل بین المللی تخصصی نوبت عصر هفتمین همایش به ارائه مقالات برگزیده و بخش دیگر به ارائه سخنرانی مدعوین خارجی اختصاص می یابد.
یوسفی مقدم یادآور شد، دکتر همایون در، رئیس انجمن مالی اسلامی دانشگاه کمبریج، اکرم الدین رئیس پژوهشکده ایسری مالزی از مدعوین پنل بین المللی همایش خواهند بود.
دبیرکل انجمن مالی اسلامی از رونمایی از صندوق نیکوکاری تعالی دانش مالی اسلامی در همایش هفتم خبر داد و گفت: به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقا علوم مالی اسلامی پذیره نویسی این صندوق از ۲۷ دی ماه همزمان با برگزاری هفتمین همایش مالی اسلامی آغاز می شود و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
یوسفی مقدم گفت: این صندوق از نوع صندوق های مختلط با دارایی ثابت است و با حداقل ۲ و حداکثر ۲۰ میلیارد تومان پذیره نویسی، راه اندازی می شود.
وی یادآور شد: مدیریت این صندوق با شرکت سبدگردان مفید و مدیر اجرایی آن انجمن مالی اسلامی است و قیمت هر سهم برای اشخاص حقیقی، ۱۰۰ و اشخاص حقوقی ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.
یوسفی مقدم تاکید کرد: هدف از تاسیس این صندوق، حمایت از پایان نامه های ارشد، رساله های برتر دکتری و کمک به محققین حوزه و پژوهش های هدفمند و ابزارسازی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات