شما اینجا هستید
آخرین اخبار » سیاست محوری بانک پارسیان حرکت در مسیر تحقق شعار سال است

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ،کورش پرویزیان در دیدار نوروزی با کارکنان، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به عملکرد مثبت بانک پارسیان در سال گذشته اشاره کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان بانک گفت: امید است که این موفقیت‌ها با در نظر گرفتن نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” تداوم یابد و بخش خصوصی کشور بتواند عملکرد مطلوب‌تری ارائه دهد.
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه تأکید کرد: بی‌تردید سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی و تدوین‌شده در سال جدید متناسب با این موضوع خواهد بود.
پرویزیان با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه‌های توسعه‌ای کشور اظهار کرد: بانک‌ها جزو مهم‌ترین نهادهای توسعه‌ای کشور محسوب می‌شود لذا باید در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند به بنگاه های بخش خصوصی کمک کرده و مشارکت مردم را با اتخاذ برنامه‌های مختلف، توسعه و گسترش دهند.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا در سال گذشته تعدادی از شرکت‌ها واگذار و به بازار سرمایه پیوستند، افزود: در سال جاری نیز به‌منظور پیشبرد این مهم تلاش‌های مضاعفی صورت خواهد گرفت؛ در همین راستا پتانسیل‌های ویژه‌ای در بانک پارسیان به‌منظور مشارکت مردم تعریف‌شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان یادآور شد: باید در زمینه انتقال دارایی‌ها به مردم ارزش‌آفرینی و امیدبخشی صورت گیرد و شرایطی مهیا کرد تا مردم دارای ثروت و دارایی شوند تا به این واسطه سرمایه‌گذاری امیدآفرینی رخ دهد. مجموعه اقدامات بانک پارسیان هم‌راستا با این سیاست خواهد بود.
پرویزیان از ابلاغ سیاست‌های اعتباری بانک پارسیان خبر داد و بابیان اینکه بهداشت اعتباری جزو سیاست‌های این بانک است، تصریح کرد: بانک پارسیان به‌عنوان بانک سالم، بااعتبار و با عملکرد خوب در کشور شناخته می‌شود و سلامت اعتباری در این بانک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این رابطه همکاران ما در شعب مختلف بانک عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.
مدیرعامل بانک پارسیان تعهد، وفاداری، سخت‌کوشی را از ویژگی‌های نیروی انسانی بانک پارسیان برشمرد و گفت: با اهتمام تیم مدیریتی بانک در سال گذشته برای ایجاد ساختارها و زمینه‌های مناسب برای تسهیل حرکت بانک و نیز زحمات و تلاش‌های کارکنان تمامی بخش‌ها به‌ویژه همکاران شعب، شاهد جهش بانک در بسیاری از شاخص‌های عملیاتی بودیم که امیدواریم با تلاش جمعی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ نیز به حرکت رو به رشد خود ادامه دهیم.
مدیرعامل بانک پارسیان توجه به پایداری منابع، حفظ و افزایش سهم از بازار و موضوع فروش در حوزه فناوری به‌منظور بهره‌مندی بیشتر مشتریان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این رابطه نیاز است از ابزارهای مختلف برای ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان و سهامداران بهره‌مند شد.
پرویزیان به تلاش‌های صورت گرفته به‌منظور مثبت ماندن تراز بانک پارسیان در بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تراز مثبت در سال جاری نیز ثبت شد و در کنار آن موفق شدیم به سایر بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی کمک کنیم. دراین‌باره می‌توان ادعا کرد که همکاران ما از این ظرفیت و توان برخوردارند که در مواقع حساس شرایط را در بانک پارسیان هموار کنند و علاوه بر آن به فضای اقتصادی کشور کمک کنند.
مدیرعامل بانک پارسیان اظهار کرد: سیاست همکاری با نهادهای عمومی کشور، دولت و برنامه‌های جامع کشور توسط بانک پارسیان همواره در دستور کار قرار خواهد داشت و در طراحی‌های جدید در قالب برنامه هفتم و در قانون جدید بانک مرکزی، بانک‌ها به سمت‌وسوی خاصی هدایت می‌شوند و بانک پارسیان به‌منظور تطابق هرچه بیشتر با برنامه‌های عمومی کشور، همکاری و تعامل را در اولویت اقدامات و امور خود قرار داده است.
پرویزیان در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سال جاری بانک پارسیان با ظرفیت و توان بیشتر به اقتصاد کشور کمک کند و در مسیری که دولت در راستای ارتقای سطح زندگی مردم طی می‌کند همکاری و همیاری داشته باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات