شما اینجا هستید
آخرین اخبار » اتحاد ۲ بازیگر اصلی اکوسیستم بلاکچین برای افزایش ارتقاء امنیت دارایی‌های دیجیتال

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از تجارت‌نیوز، بازیگران اصلی از اکوسیستم‌های بلاکچین هدرا و الگوراند، در اقدامی مهم برای ارتقاء امنیت دارایی‌های دیجیتال، از همکاری جدیدی به نام DeRec Alliance خبر دادند. این همکاری جدید، که در کنفرانس مالی رمز ارز در سنت موریتز رونمایی شد، با هدف توسعه یک سیستم بازیابی غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال ایجاد شده است.

این اعلامیه در یک پنل مشترک توسط لیمون بیرد بنیان‌گذار هدرا، و جان وودز مدیر فناوری بنیاد آلگوراند، ارائه شد. اتحاد DeRec با هدف ساده‌سازی فرآیند ایمن‌سازی و بازیابی دارایی‌های دیجیتال، به گونه‌ای که با تجربیات کاربری وب ۲ هم‌راستا باشد، تشکیل شده است.

لیمون بیرد ایجاد استانداردهای جدید را در سراسر صنعت برای افزایش امنیت فناوری‌های وب ۳ ضروری دانست؛ البته بدون افزودن پیچیدگی. او بر لزوم ساده‌سازی فرآیند بازیابی کلیدها برای کاربران اشاره کرد و گفت: «همه بلاکچین‌ها باید با یکدیگر برای ارائه استانداردی سازگار با تمام نرم‌افزارهای کیف پول همکاری کنند.»

بیرد همچنین اشاره کرد، هدرا و آلگوراند تنها آغاز کار هستند و بانک‌ها، اتحادیه‌های اعتباری و چندین پروژه نرم‌افزاری کیف پول در این ابتکار عمل دخیل هستند.

همکاری‌های جدید همزمان با ناامنی‌های حوزه دیفای

این اقدام توسعه‌ای در صنعت رمز ارزها در حالی صورت می‌گیرد که فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) همچنان با مسائل امنیتی دست و پنجه نرم می‌کند.

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، که وظیفه نظارت بر بازارهای این کشور را دارد، در تاریخ ۱۰ ژانویه گزارشی را از توصیه‌های مهم برای سیاست‌گذاران و بازیگران صنعت به منظور کاهش خطرات و ریسک‌های مرتبط با حوزه دیفای، منتشر کرده است.

با توجه به تحولات جاری در بخش دیفای، ابتکار عمل DeRec  گام مهمی به سوی ارتقاء امنیت و تجربه کاربری در مدیریت دارایی‌های دیجیتال است. با درگیری بازیگران کلیدی در صنعت بلاکچین، پروتکل DeRec  آماده است تا استاندارد جدیدی را در بازیابی دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند و ممکن است در ادامه نحوه تعامل و امنیت دارایی‌های دیجیتال کاربران را دگرگون سازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات