شما اینجا هستید
آخرین اخبار » صادرات میکروخازن‌های صنعتی تولید ایران به بازارهای منطقه

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اکبر فتحی جلالی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «اروم‌نیرو توان» که در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی استقرار دارد، اظهار داشت: از سال ۱۳۷۷ کارمند اداره برق بودم و در همان سال‌ها متوجه ضعفی در خازن های مورد استفاده اداره برق و صنایع مختلف شدم. این خازن ها، عمر کمی داشتند و همین باعث می شد که دائما نیاز به تعویض خازن باشد. برای رفع این مشکل از سال ۹۰ تولید میکروخازن های صنعتی را آغاز کردیم و در سال ۹۵ آن را به تولید انبوه رساندیم.

وی با اشاره به ثبت اختراع خازنی با طول عمر سه برابر نمونه های قبلی در سال ۱۳۹۶ گفت: تغییرات در شکل ظاهری و افزایش طول عمر خازن‌ها از نکاتی است که باعث منحصر به فرد شدن تولیدات این شرکت شده است. این در حالی است که خازن های طراحی شده در این شرکت از نظر قیمت هم ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان تر از خازن های دیگر هستند. این مزیت‌ها باعث شده که از ۱۲۸ کارخانه سیمان کشور با ۳۲ کارخانه و از میان ۴۸۰ کارخانه فولاد با ۱۲۱ کارخانه در زمینه تامین خازن‌های مورد نیاز همکاری داشته باشیم. علاوه بر این برای تامین نیاز صنایع کوچک‌تر هم خازن‌هایی را برای تجهیزات الکترونیکی بیمارستانی، صنایع غذایی و لبنیات، کاغذ و کارتن، پلاستیک، کاشی و سرامیک ارائه کرده‌ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان از صادرات محصولات این شرکت این دانش بنیان به ترکیه، آذربایجان و کردستان عراق خبر داد و گفت: در صورت حمایت معاونت علمی و وزارتخانه های مربوطه در شناساندن محصولات این شرکت به صنایع داخلی، میزان تولید شرکت افزایش یافته و ضمن تامین نیاز کارخانه های بیشتر به خازن های مختلف، امکان صادرات و ارزآوری بیشتری خواهیم داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات