شما اینجا هستید
آخرین اخبار » حمایت همه‌جانبه بانک اقتصادنوین از صنعت دارو

به گزارش ‘صدای صادرات‘  از روابط‌ عمومی بانک اقتصاد نوین، علیرضا بلگوری در سخنانی، ماموریت ذاتی و راهبردی این بانک را نقش‌‌آفرینی موثر در اقتصاد کشور در جهت حمایت از تولید، اشتغال و افزایش رفاه آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: بانک اقتصاد نوین در سال‌های اخیر با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود سعی کرده با تامین مالی صنایع پیشران و استراتژیک کشور، رسالت خود را در شرایط سخت تحریمی در جهت رونق و شکوفایی اقتصاد و تولید پایدار به انجام رساند.
او با اشاره به عزم این بانک برای نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی کشور افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه، افرایش کیفیت زندگی و رفاه جامعه بوده که لازمه آن رفع موانع و تسهیل در چرخه تولید است و یکی از مهم‌ترین موانع تولید نیاز به نقدینگی و عدم توان بنگاه ها و واحدهای اقتصادی در تامین مالی است.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه صنعت دارو در ماه‌های اخیر با چالش نقدینگی مواجه شد، اظهار داشت: بانک اقتصاد نوین نیز براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت و توان وارد عمل شد تا سهمی در تامین مالی این صنعت که با سلامت و جان هموطنان گره خورده است، داشته باشد و خوشبختانه در ماه‌های اخیر با وجود همه تنگناها، اقدامات خوبی انجام داده و سهمیه ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به صورت کامل ایفا کرده است.
بلگوری با تاکید بر اهمیت صنعت دارو در اقتصاد کشور، گفت: این صنعت بیش از ۹۰ درصد داروهای مورد نیاز کشور را تامین می‌کند و از توان و ظرفیت تولید بیش از میزان نیاز کشور برخوردار است و حمایت از این صنعت می تواند منجر به تولید صادرات محور و افزایش درآمد و رشد اقتصادی کشور شود. این همان هدفی است که بانک اقتصادنوین همواره برای تحقق آن تلاش کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات