شما اینجا هستید
آخرین اخبار » حق‌الناس ۲۹ میلیون و ۹۲۵ هزار سهامدار به دستشان رسید

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان ۲۴ آذر، ۲۴۷ شرکت بورسی، بیش از ۵ هزار ۷۸ میلیارد تومان سود رسوب کرده در حساب‌های خود را از طریق سجام به حساب بیش از ۲۹ میلیون ۹۲۵ هزار سهامدار واریز کرده‌اند.


شرکت‌های “گلدیرا” با ۳۲ میلیارد تومان، “پردیس” با ۲۹.۱ میلیارد تومان و “کاسپین” با ۱۵.۵ میلیارد تومان، سه شرکت برتر هفته با بیشترین واریزی سود رسوبی به حساب سهامداران بوده‌اند.
“میدکو”، “شستا”، “پارس”، “شپنا”، “پارسیان” و “وغدیر” شرکت‌های با بیشترین معوقه در واریز سود رسوبی هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات