شما اینجا هستید
آخرین اخبار » معاون فنی بیمه ایران با رئیس و پرستاران بیمارستان بقیه الله دیدار کرد
معاون فنی بیمه ایران با رئیس و پرستاران بیمارستان بقیه الله دیدار کرد

به گزارش ‘صدای صادرات‘ به مناسبت سالروز ولادت اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار،  احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، به همراه دکتر یاوری معاون بیمه های اشخاص، داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، با دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، معاون […]

به گزارش ‘صدای صادرات‘ به مناسبت سالروز ولادت اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار،  احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، به همراه دکتر یاوری معاون بیمه های اشخاص، داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، با دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، معاون درمان و رئیس پرستاری  و جمعی از پرستاران این بیمارستان دیدار  و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این دیدار احمد صفر زاده، با اشاره به نقش پرستاران در تامین بهداشت روانی، سلامت جسمی بیماران در فرآیند درمان و کنترل بیماری، بخصوص  در زمان همه گیری بیماری کرونا، از خدمات پرستاران، پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: پرستاری یک رسالت الهی و کاری  بسیار ارزشمند و تخصصی است و ارزش کار پرستاران برای همه اقشار جامعه روشن است. ما نیز بر اساس فرهنگ دینی و سنت پسندیده قدردانی، به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ بیمه ایران،  روز پرستار را به همه پرستاران  و کادر درمانی در سراسر کشور تبریک می گوییم.
وی افزود :  جانفشانی و رشادت های پرستاران نیاز به توصیف ندارد. چرا که پرستاران در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه،  علی رغم سختی های فراوانی که دارند با عشق و علاقه بی نظیر، روند درمان بیماران را پیگیری می کنند.
در ادامه این دیدار، دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله، خواستار گسترش روابط فی مابین و افزایش پوشش های بیمه ای پرسنل بیمارستان گردید.
در پایان این دیدار با تقدیم  هدایایی، از خدمات جمعی از پرستاران این بیمارستان تقدیر بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات