شما اینجا هستید
آخرین اخبار » صادرات بیش از ۶۰ هزار تن خرما بع ۵۲ کشور

به گزارش صدای صادرات سخنگوی گمرک :صادرات بیش از ۶۰ هزارو۷۳۴ تن انواع خرما به ارزش ۵۳ میلیون و۵۱ هزارو ۱۷۰ دلار به بیش از ۵۲ کشور در  ۴ماه نخست امسال انجام شده است . سید روح اله لطیفی،سخنگوی گمرک گفت : ایران را می توان جزو دسته کشورهایی دانست که دارای شرایط مناسب برای […]

به گزارش صدای صادرات سخنگوی گمرک :صادرات بیش از ۶۰ هزارو۷۳۴ تن انواع خرما به ارزش ۵۳ میلیون و۵۱ هزارو ۱۷۰ دلار به بیش از ۵۲ کشور در  ۴ماه نخست امسال انجام شده است .
سید روح اله لطیفی،سخنگوی گمرک گفت : ایران را می توان جزو دسته کشورهایی دانست که دارای شرایط مناسب برای رشد انواع خرما است. این شرایط موجب تولید انواع خرمای مرغوب شده است که می توان گفت شاید در هیچ کجای دنیا چنین امکانی وجود ندارد و از لحاظ کیفی، نمونه خرماهای مرغوب ایرانی در  دنیا، بی نظیر است، زیرا محل کشت و شرایط مهیا شده برای رشد این نوع خرما ها فقط در زمین های برخی نقاط ایران امکانپذیر است و کشت حاصلخیز و مفید را دربردارد.
وی افزود:کشورمان در طی ۴ ماه اول سال جاری اقدام به صادرات بیش از ۶۰ هزارو ۷۳۴ تن انواع خرما برابر با ۵۳ میلیون و۵۱ هزارو ۱۷۰ دلار به کشورهای جهان صادر کرده است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات