شما اینجا هستید
آخرین اخبار » ​برگزاری تلکام بیست و پنجم با حضور بانک صادرات ایران

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) با شعار مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی از تاریخ سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود و تازه‌ترین محصولات بانک صادرات ایران نیز در زمینه بانکداری دیجیتال و غیرحضوری در سالن ۸ این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

بانک صادرات ایران با ارائه محصولات نوین و مبتکرانه در زمینه بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری از جمله ارائه نخستین چک دیجیتال نظام بانکی با عنوان چکنو، سامانه توثیق الکترونیک دارایی (ست)، پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو و راه‌اندازی برات و سفته الکترونیک در دو سال گذشته، فصل نوینی در ارائه خدمات با بیش از نیمی از جمعیت کشور را آغاز کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات