شما اینجا هستید
آخرین اخبار » حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی: کارمندان شهرداری در صف مقدم خدمت‌گذاری هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی: کارمندان شهرداری در صف مقدم خدمت‌گذاری هستند

به گزارش ‘صدای صادرات‘، حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم امروز با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری رباط‌کریم، از بخش‌ها و واحدهای مختلف شهرداری بازدید کرد. در این بازدید که به همراه دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم و مدیران شهرداری برگزار شد، امام جمعه شهرستان با مراجعین و کارمندان بخش‌های مختلف گفتگو کرد و از […]

به گزارش ‘صدای صادرات‘، حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم امروز با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری رباط‌کریم، از بخش‌ها و واحدهای مختلف شهرداری بازدید کرد.

در این بازدید که به همراه دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم و مدیران شهرداری برگزار شد، امام جمعه شهرستان با مراجعین و کارمندان بخش‌های مختلف گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و روند خدمت‌رسانی به شهروندان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی در این بازدیدها ضمن تاکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و حُسن خلق در برخورد با شهروندان گفت: شهرداری‌ها یکی مجموعه‌هایی هستند که به واسطه کثرت خدمات و وظایف، پذیرای قشرهای مختلفی از مردم هستند و این مسئله اهمیت نقش این نهاد در افزایش رضایت عمومی و ارتقا سرمایه اجتماعی را دو چندان می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات