شما اینجا هستید
آخرین اخبار » نصب کلاچ ایمورتال خدمت جدید آپکو با ۴ میلیون تومان

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ، حسن جلینی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو به حضور چشم گیر و متفاوت آپکو در اولین نمایشگاه تیونینگ تهران اشاره و تصریح کرد: نوع طراحی خودروها ، قطعات و خدمات و آپشن های ارائه شده در این نمایشگاه نشان می دهد که آپکو در حوزه تیونینگ و دیتیلینگ خودرو حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی من از حضور در آپکو احیاء برند آپکو است، تاکید کرد: آپکو در حوزه تیونینگ و دیتیلینگ پتانسیل و ظرفیت های بسیاری دارد که متاسفانه مدتهاست که از ظرفیت و توانمندی های شرکت آپکو استفاده نمی شود به همین منظور با قبول مسئولیت در شرکت آپکو با همکاری مدیران و همکاران در شرکت آپکو استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را تدوین و طراحی کردیم که نگاهمان به آینده ، نگاه و چشم انداز روشن و دقیقی باشد.

مدیرعامل آپکو حضور متمایز و قدرتمند در نخستین نمایشگاه تقویت، تزیینات خودرو را در راستای گسترش فعالیت ها و معرفی توانمندی آپکو اعلام کرد و اظهار داشت: به همین منظور پس از افتتاح پروژه ها و آغاز بکار نخستین مرکز خدمات تیونینگ و دیتیلینگ در آپکو در هفته گذشته، در اولین نمایشگاه تیونینگ و تقویت خودرو نیز حضور پرقدرتی به نمایش گذاشتیم.

جلینی خاطرنشان کرد: با افتتاح مرکز خدمات تیونینگ و دیتیلینگ و ارائه خدمات در بخش پوشش نانو سرامیک تا به امروز درخواست ها و سفارشات زیادی از سوی مشتریان محصولات ایران خودرو در خصوص این دریافت خدمت و همچنین تیونینگ و تقویت موتور به شرکت ارائه شده است.

وی تاکید کرد: استقبال چشم گیر مشتریان از خدمات و آپشن های جدید آپکو، دریچه جدیدی به سوی فعالیت این شرکت که وظیفه تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو را برعهده دارد را باز نموده است.

وی در ادامه از خدمات تیونینگ موتور و پوشش نانو سرامیک آپکو به تمامی محصولات داخلی و وارداتی خبر داد و گفت: شرکت آپکو در ارائه خدمات در حوزه تیونینگ بدنه و موتور خودروها مرز نمی شناسد و این خدمات را به تمام خودروها ارائه می کند ضمن اینکه در نخستین نمایشگاه تقویت و تزیین و خدمات وابسته، تخفیف ویژه ۲۰ درصدی را برای خبرنگاران و همکاران در مجموعه ایران خودرو در خصوص پوشش نانو سرامیک در نظر گرفته است.

مدیرعامل آپکو در پایان ضمن نوید ارائه خدمات و معرفی آپشن های جدید آپکو در آینده نزدیک به اجرای پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال اشاره و بیان کرد : در پروژه کلاچ ایمورتال که به زودی تبلغات گسترده ای در خصوص آن آغاز می شود متقاضیان می توانند با پرداخت ۴ میلیون تومان کلاچ ایمورتال هوشمند را با موتور بوش آلمان نصب و از پنجاه ماه خدمات گارانتی بهره مند شوند.

یادآور می شود اولین نمایشگاه تقویت، تزیین و خدمات خودرو از ۶ خردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز بکار کرده است و تا ۹ خرداد ماه پذیرای بازدیدکنندگان است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات