شما اینجا هستید
آخرین اخبار » زعفران کارت؛ خدمتی نوین برای کشاورزان و زعفران‌کاران

به گزارش ‘صدای صادرات‘ به  خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی بانک تجارت، نایب‌ رئیس هیأت‌مدیره بانک تجارت در مراسم رونمایی از محصول «زعفران کارت» با اشاره به تأثیر این خدمت نوین بانک تجارت بر رفاه اقتصادی کشاورزان گفت: این محصول به‌عنوان حلقه اتصال کشاورزان و صادرکنندگان وارد عرصه شده و می‌تواند به‌صورت زنجیره‌ای ادامه‌دار نیاز مالی شرکت‌های متعددی را بدون دریافت تسهیلات تأمین کند.

حمیدرضا شریفیان در همین راستا به اعطای تسهیلات از طریق تأمین مالی زنجیره تأمین برای سهولت در کسب‌وکارها و رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: بانک تجارت به‌منظور رونق در چرخه تولید و صنعت در کشور، پلتفرمی به نام زنجیره تأمین مالی را طراحی و اجرا کرده است که طی آن خریدار می‌تواند در زمان تأمین مواد اولیه، از اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک به جای دریافت تسهیلات استفاده کرده و ملزومات تولید مورد نیاز خود را تهیه کند.

احسان مصطفوی مدیرعامل مجموعه زعفران مصطفوی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حمایت، تعامل سازنده و همکاری بانک تجارت با این مجموعه گفت: سرعت عمل و کیفیت ارائه خدمات این بانک در طراحی محصول زعفران کارت قابل تحسین بوده و نشان از دارا بودن زیرساخت‌های مناسب برای رفع نیازهای مشتریان است.

کشاورزان در طرح «زعفران کارت» بانک تجارت می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید زعفران شرکت طلای سرخ ایرانیان، محصول خود را پس از توافق و ثبت اطلاعات اولیه تحویل دهند تا پس از انجام آزمایش و تأیید کیفی زعفران، اطلاعات خرید از کشاورز شامل مبلغ و تاریخ سررسید پرداخت به بانک تجارت اعلام شود.

حالا کشاورزان می‌توانند با مراجعه به بانک تجارت، «زعفران کارت» و برگ تضمین بازپرداخت خود را دریافت کنند. مبلغ زعفران خریداری شده در سررسید مورد توافق به حساب «زعفران کارت» کشاورز واریز می‌شود و مهم‌تر اینکه بازپرداخت وجه حاصل از فروش زعفران در زمان سررسید، توسط بانک تجارت تضمین شده است.

واحد ارتباط مشتریان بانک تجارت و سایت شرکت طلای سرخ ایرانیان، پاسخگوی سوالات کشاورزان درخصوص «زعفران کارت» هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات