سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت با ثبتنام در سامانه سجام تا ۲۴ ساعت آینده در فهرست دریافت سود قرار میگیرند.
پیمان حدادی گفت: سازمان بورس با اعضای هیئت مدیره شرکتهایی که در پرداخت سود سهام عدالت کوتاهی کنند، از طریق کمیته تخلفات برخورد خواهد کرد.
بررسی داده های شرکت سپردهگذاری مرکزی نشان می دهد ثبت نام در سامانه سجام رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.
شرکت سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.




