شما اینجا هستید
آخرین اخبار » هزینه میلیون دلاری علی‌بابا برای توسعه فعالیت‌ها در کره جنوبی

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از  تجارت‌نیوز، کسب‌وکار تجارت الکترونیک بین‌المللی علی بابا، قرار است میلیون‌ها دلار برای گسترش به کره جنوبی هزینه کند.

علی بابا یک شرکت چند ملیتی چینی است که فروش و خدمات پس از آن را به شکل مشتری به مشتری، بنگاه به مشتری و بنگاه به بنگاه از طریق پورتال وب فراهم می‌کند.

علی بابا در مصاحبه ای اختصاصی به CNBC گفت، کسب‌وکار تجارت الکترونیک بین‌المللی علی‌بابا معادل ۷ میلیون دلار برای دسترسی به مصرف کنندگان در کره جنوبی هزینه می‌کند.

این شرکت همچنین بیان کرد که حمل‌ونقل سه تا پنج روزه به کره جنوبی را در سال گذشته راه اندازی کرده است و به ساکنان کره جنوبی اجازه می‌دهد برخی از محصولات، به ویژه در صنعت مد، را از Taobao خریداری کنند. این سایت اصلی تجارت الکترونیک علی‌بابا در چین است.

هزینه ۱۰ میلیون وونی  برای کاهش قیمت محصولات

در مجموع، این واحد تجاری اعلام کرد که امسال ۱۰ میلیارد وون در کره جنوبی برای کاهش قیمت محصولات هزینه کرده است. گری تاپ، مدیر تجاری و بازاریابی اروپایی در علی‌بابا گفت: این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که بهترین قیمت را داریم.

به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذاری به بازاری با ارزش میلیارددلاری دست یابد که در حال حاضر تحت سلطه ایالات متحده است.

بر اساس گزارش اداره تجارت بین‌الملل آمریکا در ماه اوت، خرید آنلاین کره‌جنوبی‌ها از سایت‌های خرده‌فروشی خارجی در سال ۲۰۲۱ با یک میلیارد دلار رشد به ۴٫۵ میلیارد دلار رسید که ۴۱ درصد آن از ایالات متحده ناشی می‌شود.

این

گزارش با اشاره به اینکه مصرف کنندگان کره جنوبی در حال حاضر از بیش از ۳۰ کشور خرید می کنند، می گوید: اگرچه در سال ۲۰۲۰، ایالات متحده در رتبه اول قرار گرفت، کشورهای دیگری مانند چین در حال گسترش حضور خود در بازار تجارت الکترونیک کره هستند.

شرکت تجزیه و تحلیل داده مستقل TDI مستقر در سئول اعلام کرده از ژانویه تا سپتامبر امسال، تعداد کاربران برنامه AliExpress در میان کره جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافته است. TDI گفت که این میزان کاربران فعال ماهانه در کره جنوبی را به رکورد ۲٫۷۲ میلیون در سپتامبر رساند.

رشد ۵۰ درصدی تعداد خریداران

حجم ناخالص کالا در کره جنوبی در سال گذشته ۴۴ درصد و تعداد خریداران نیز ۵۰ درصد رشد کردند، ژانگ کایفو، معاون علی بابا و مدیر کل AliExpress در کنفرانسی در آوریل، این داده‌ها را تأیید کردند.

به گفته آژانس مصرف کننده کره، در آگوست سال گذشته، علی بابا یکی از پنج سایت برتر کره جنوبی بود که بیشترین استفاده را برای خرید محصولات مستقیماً از فروشندگان خارج از کشور داشت.

در سال های گذشته، AliExpress در درجه اول بر روی دستیابی به بازار اروپا متمرکز بود. افشای عمومی در مورد یارانه‌ها بر ارزان‌تر و سریع‌تر شدن دریافت بسته‌ها برای مصرف‌کنندگان در اسپانیا، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی متمرکز بود.

همانطور که این شرکت برای جشنواره بزرگ خرید نوامبر خود – رویداد خرید روز مجردها منتهی به ۱۱ نوامبر – آماده می شود – اعلام کرد که تحویل دو روزه محلی را به مشتریان در اسپانیا و فرانسه ارائه خواهد کرد. پاییز امسال، AliExpress شروع به اجرای طرح های پرداخت اقساط بدون بهره برای مشتریان در اروپا کرد.

استارت‌آپ چینی Shein در حال حاضر با ترکیب زنجیره تامین محلی خود و رسانه‌های اجتماعی خارج از کشور، موج‌های سریعی را ایجاد کرده است و به عنوان یکی از رقبای علی‌بابا شناخته می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات