شما اینجا هستید
اقتصاد » پشتیبانی تمام قد سازمان توسعه تجارت از ارتباط تجار ایرانی و قطری
پشتیبانی تمام قد سازمان توسعه تجارت از ارتباط تجار ایرانی و قطری

به گزارش ‘صدای صادرات‘ رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به سفر هیات تجاری ایران به قطر گفت: زمانی که ارتباط میان تجار دو کشور برقرار شد، این سازمان تمام تلاش خود را برای پشتیبانی جهت استمرار این ارتباط به کار می ببندد. علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت هنگام […]

به گزارش ‘صدای صادرات‘ رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به سفر هیات تجاری ایران به قطر گفت: زمانی که ارتباط میان تجار دو کشور برقرار شد، این سازمان تمام تلاش خود را برای پشتیبانی جهت استمرار این ارتباط به کار می ببندد.

علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت هنگام بازگشت از قطر در سفر همراه هیأت تجاری ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، یکی از اساسی ترین و اولین گام های توسعه تجارت با کشورهای دیگر را برقراری ارتباط تجار دو کشور عنوان کرد.
وی در ادامه گفت: کشور قطر با وجود نزدیکی سیاسی،  سهم بسیار پایینی در حوزه تجارت با ایران دارد و اگر به تراز تجاری دو کشور نگاه کنیم این عدد بسیار پایین و ناچیز است.
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ادامه داد: اولین گامی که می توان  در زمینه توسعه روابط تجاری برداشت، بحث برقراری ارتباط میان تجار دو کشور است.
وی افزود: تجار دو کشور باید با ظرفیت های یکدیگر آشنا شوند تا این ارتباط تجاری شکل گیرد و ما نیز آن الزاماتی که برای پایداری این تجارت نیاز است، اعم از بحث های لجستیکی، گمرکی، پولی، مالی و بانکی را پشتیبانی و تامین می کنیم.
پیمان پاک سفر هیات تجاری ایران به قطر را سفر بزرگترین هیات تجاری ایرانی به این کشور در تاریخ روابط ایران و قطر خواند و افزود: زمانی که ارتباط بین تجار شکل بگیرد، ما برای پشتیبانی جهت استمرار این تجارت و تداوم ارتباط، تمام تلاش خود را می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات