شما اینجا هستید
آخرین اخبار » موتورسیکلت‌ های برقی در نمایشگاه آفتاب رونمایی می‌ شوند

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از همشهری آنلاین، عباس تقدسی‌نژاد با اشاره به چهارمین دوره نمایشگاه موتور و دوچرخه در نمایشگاه شهر آفتاب که مقرر شده ۲۰ لغایت ۲۳ دی سال جاری برگزار شود، گفت: سال گذشته این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد و رکورد بازدید مردمی نمایشگاهی در سطح کشور شکسته شد.

او افزود: امسال نیز چهارمین نمایشگاه با وسعت بیشتر و صددرصد رشد نسبت به سال گذشته در فضای بیش از ۳۰ هزار متر مربع و برگزار خواهد شد، ۱۲۰ شرکت و بیش از ۴۰۰ برند در نمایشگاه شهر آفتاب حاضر می‌شوند.

تقدسی‌نژاد با بیان اینکه شعار نمایشگاه شهر آفتاب برگزاری نمایشگاه‌های موضوع محور و حل مشکلات است، افزود: ما بنا داریم در هر نمایشگاه حداقل یک مشکل کشور را برطرف کنیم و نمایشگاه در این حوزه تاثیرگذار باشد.

او همچنین به تنظیم سند جامع نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: ما نیاز به یک سند جامع نمایشگاهی در کشور داریم و باید تمام برنامه‌ها در حوزه نمایشگاهی بر مبنای این سند باشد. چرا که ما طی سنوات گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه‌های تکراری بوده‌ایم و این سند جامع می‌تواند این موارد و مشکلات را مرتفع کند.

مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت می‌تواند اثرات خوبی را در پی داشته باشد، تصریح کرد: یکی از مشکلات کلانشهر شهر تهران موضوع آلودگی هواست و چنانچه ما به سمت موتورسیکلت‌های برقی برویم می‌توانیم این مشکل را در سطح کلانشهرها و بویژه تهران مرتفع کنیم.

تقدسی‌نژاد ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این دوره به دنبال آن هستیم راه‌اندازی خانه نمایشگاهی در سطح کشور است. همچنین در حال حاضر تعامل خوبی میان شهرداری تهران و سایر مجموعه‌های مرتبط با نمایشگاه شکل گرفته و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب تقویت نمایشگاه شهر آفتاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: این موضوع ما را می‌تواند در مسیر صنعتی شدن نمایشگاه‌ها کمک کند. چرا که نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت و پتانسیل خوبی را در برگزاری نمایشگاه‌ها دارد. در بهمن ماه نیز نمایشگاه خودرو در محل شهر آفتاب برگزار می‌شود و ما می‌توانیم در قالب این نمایشگاه گفتمان‌سازی جدی را برای حل مسئله خودرو با توجه به همکاری شهرداری و دولت داشته باشیم.

تقدسی نژاد همچنین به استفاده از ظرفیت‌های شرکت های دانش‌بنیان در بحث نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید به نحو مطلوب در این حوزه استفاده کرد. نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه در این دوره در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با حضور ۱۲۰ شرکت و بیش از ۴۰۰ برند برگزار خواهد شد.

مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ دی ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: برگزاری این نمایشگاه با توجه به نیاز کشور جهت نوسازی ناوگان موتورسیکلت بسیار مهم است و بر اساس آمار در حال حاضر ۱۲ میلیون موتورسیکلت در کشور وجود دارد که ۹ میلیون از این تعداد شرایط استاندارد را ندارند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند جهت نوسازی موتورسیکلت‌ها موثر باشد. در این دوره از نمایشگاه شاهد رونمایی از موتورسیکلت‌های جدید برقی خواهیم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات