شما اینجا هستید
آخرین اخبار » جشنواره خاص، ویژه سازمان فروش بیمه پاسارگاد در راه است

به گزارش ‘صدای صادرات‘، بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن سازمان فروش گسترده با بیش از ۴۰ هزار نماینده فروش ایجاد دسترسی سریع و آسان به انواع خدمات بیمه در سراسر کشور اکنون بیش از ۸ میلیون بیمه گزار عمر دارد و قطعاً با توجه به تغییر رویکردهایی که پس از شیوع بیماری کرونا در کسب و کارها رخ داد باید خدمات خود را متناسب با این دوران و با هدف روزآمدی و توانمند سازی سازمان فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان تجهیز کند. این امر میسر نمی شود مگر با برگزاری جشنواره های انگیزشی برای انتقال دانش و تجربه، برنامه ای که بیمه پاسارگاد قدم در راه برگزاری آن گذاشته است.
علی اکبر بختیاری معاون مدیر نظارت بر امور فنی سازمان فروش در خصوص برنامه پیش روی بیمه پاسارگاد در خصوص علت برگزاری جشنواره «یلدا تا نوروز» بیان کرد: بر اساس پایش شرایط در بازار بیمه کشور پیشنهاد شد تا به منظور توانمند سازی و افزایش انگیزه در سازمان فروش سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲را متفاوت تر از هر سال پیش ببریم.
این اقدام در جهت ایجاد انگیزه مضاعف، ایجاد نوآوری و بروز رسانی دانش حرفه ای حس رقابت پذیری سالم و افزایش راندمان در سازمان فروش و افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر و تأمین آتیه در کشور اجرایی می شود  و به نوعی جانی تازه پس از نه ماه تلاش در رگ های این سازمان گسترده دمیده خواهد شد تا شاهد افزایش بهره وری سازمان فروش در سه ماهه پایانی سال باشیم.

همه دعوتند
بر همین اساس با تصمیم کمیته سازمان فروش و پیشنهاد مدیران ارشد فروش، بیمه پاسارگاد برای اولین بار اقدام به برگزاری جشنواره «یلدا تا نوروز» خواهد کرد تا توانمندی های سازمان فروش بیشتر دیده شده و شاهد روزآمدی و توانمند سازی سرمایه های انسانی فعال در این بخش باشیم.
وی در ادامه گفت: نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد پس از کسب حد نصاب اولیه در فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه از نظر میزان پرتفوی مناسب می توانند در همایش شرکت کنند و نفرات برگزیده نیز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار می گیرند.
بختیاری در پایان افزود: این جشنواره با هدف ایجاد حسی نو، هم افزایی و ایجاد انگیزه مضاعف و رقابت سالم در سازمان گسترده فروش بیمه های زندگی بیمه پاسارگاد برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات