شما اینجا هستید
آخرین اخبار » مسیر ارتقای شغلی كاركنان برگزیده صنعت بیمه هموارتر خواهد شد

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی مطیعی با اعلام این مطلب افزود: شاخص های انتخاب کارکنان برگزیده نهاد ناظر و مجموعه های صنعت بیمه بر اساس دستورالعمل مصوب سال ۱۴۰۰ طراحی شده و برگزیدگان بر همین اساس معرفی خواهند شد.
دبیر کمیته انتخاب کارکنان برگزیده صنعت بیمه از معرفی برگزیدگان در حاشیه همایش روز ملی بیمه در سیزدهم آذر خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۲۲ مجموعه و شرکت بیمه ای نسبت به اعلام اسامی منتخبان خود در دو بخش مدیریتی و کارشناسی اقدام کرده اند که فرایند داوری در روزهای آتی به اتمام خواهد رسید.
وی ابراز امیدواری کرد معرفی کارکنان نمونه در ایجاد انگیزه برای بدنه مدیریتی و کارشناسی صنعت بیمه، تاثیرگذار باشد.
علی مطیعی خاطرنشان کرد: ترکیب داوران شامل برخی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس پژوهشکده بیمه و صاحبنظران این صنعت از اعتبار جایزه کارکنان برتر است.
وی از احتمال تغییرات متناسب با هدفگذاری های نهادناظر در ادوار آتی خبر داد و گفت: داوری های امسال بر اساس دستورالعمل موجود و در چارچوب های تعیین شده صورت می گیرد و شاخص جدیدی طراحی نشده است.
شایان ذکر است لوح تقدیر و جوایز کارکنان برگزیده صنعت بیمه در دو بخش مدیران و کارکنان در حاشیه همایش روز ملی بیمه اهدا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات