شما اینجا هستید
آخرین اخبار » ثبت رکورد ۱۸ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پتروشیمی هنگام

به گزارش ‘صدای صادرات‘ از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این مجموعه پتروشیمی با تولید روزانه ۲۲۰۰ تن آمونیاک و ۳۵۰۰ تن اوره در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار، در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.
این مجموعه توانسته با ثبت رکورد ۱۸ میلیون نفرساعت کارکرد بدون حادثه از ابتدای شروع پروژه، رکوردی قابل توجه ثبت کند.
دکتر علی عسکری در جریان بازدید از بخش‌های مختلف پتروشیمی هنگام، با اشاره به رشد بیش از ۹.۷ درصدی تولید در مجموعه هلدینگ خلیج فارس در سال جاری نسبت به سال گذشته،‌گفت: توانستیم ۱۲۸ هزار میلیارد تومان سود انباشته تلفیقی در هلدینگ ایجاد کنیم که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر ۶۴ درصدی داشته و امسال هم با تصمیم مجمع عمومی، سود ۷۰ تومانی به ازای هر سهم بین سهامداران از جمله سهامداران عدالت توزیع می‌شود و نفع این تقسیم سود حاصل شده، به بخش قابل توجهی از آحاد ملت ایران و بخش بزرگی از بازنشستگان خواهد رسید.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به افتتاح دو پروژه بزرگ این هلدینگ در سال جاری و با حضور رئیس‌جمهور،  گفت: شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس توانست از سوختن ۱۹ هزار بشکه گاز فلری که باعث آلودگی محیط زیست می‌شد، جلوگیری کند. علی عسکری با اشاره به تزریق +C2 تولیدی هویزه خلیج فارس به پتروشیمی بندر امام، اظهار داشت: روزانه بیش از ۷۰ میلیون فوت مکعب متان با راه‌اندازی هویزه به شبکه سراسری گاز تزریق می‌شود که با افزایش خوراک و راه‌اندازی فاز دو این پالایشگاه گازی، این میزان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
دکتر علی عسکری همچنین راه‌اندازی مگاپروژه گچساران، بعد از ۱۷ سال و با همت شبانه روزی نیروهای متخصص را از دستاوردهای مهم هلدینگ در سال جاری دانست و تاکید کرد که اتیلن تولیدی گچساران به زودی وارد شبکه می‌شود.
در جریان بازدید دکتر علی عسکری از شرکت پتروشیمی هنگام، سالن همایش این شرکت هم افتتاح شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات