سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامهای تازه، صادرات از طریق کارتهای بازرگانی فاقد رتبهبندی را مشروط به دریافت سقف صادرات و ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: براساس آمار سازمان توسعه تجارت، حدود ۳۰ درصد صادرات کل کشور با کارت های بازرگانی این استان انجام می شود و صدور این کارت ها در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.


