دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامهای به معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار محدودسازی واردات ورق سرد و گالوانیزه و تغییر در نحوه تعیین سهمیه مواد اولیه کارخانهها تولیدکننده آن شد.
صادرات محصولات فولادی در ۵ ماه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۱۵ درصد افزایش داشته است.


