دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار محصولات و کالاهای صنعت مبلمان صادر شد که بهاندازه جمع صادرات سال ۱۴۰۰ بوده است.
به گفته فعالان صنف مبلمان، صادرات مبل ایران در حال حاضر حدود ۵۰ تا ۶۰میلیون دلار است، که با حمایت دولت این رقم میتواند به ۶۰۰ میلیون دلار برسد.


