در چهارمین روز از هفته دولت و به مناسبت روز داروساز دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه محمد حسین فروزان مهر مدیرعامل گروه آینده پویا، دکتر مهدی بخشایش مدیرعامل شرکت داروسازی اُسوه و دکتر ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو از شرکت داروسازی اُسوه در تهران بازدید کرد.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پیامی روز داروساز را تبریک گفت.
دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.



