شما اینجا هستید
آخرین اخبار » پرستاران مسائل خود را با وزیر رفاه درمیان گذاشتند

به گزارش ‘صدای صادرات‘  از ایرنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» با همراهی «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «سیدمرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار و جمعی از مدیران این وزارتخانه، از بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران بازدید کرد.

مرتضوی ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان فعال در این مجموعه درمانی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

وزیر کار در عیادت و گفت‌وگو با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید لبافی‌نژاد نیز در جریان روند درمان و مشکلات آنان قرار گرفت.

کادر پرستاری نیز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبات خود را در خصوص اجرای قانون مصوب تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، سختی کار پرستاری، برقراری فوق‌العاده خاص، تنوع خدمات پرستاری و تفاوت حقوقی به‌خاطر نوع قرارداد و پایین‌بودن امنیت شغلی نیروهای طرحی و شرکتی با مرتضوی در میان گذاشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات