شما اینجا هستید
تجارت _کسب و کار » سرمایه گذاری مشترک و ایجاد مناطق آزاد و تکمیل کریدور شمال-جنوب از سوی ایران و روسیه
سرمایه گذاری مشترک و ایجاد مناطق آزاد و تکمیل کریدور شمال-جنوب از سوی ایران و روسیه

به گزارش ‘صدای صادرات‘، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، ظهر امروز علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت با اولگ ساوچنکو، نایب رئیس مجلس دومای روسیه و سرگی میلوشکین، مدیر عامل منطقه آزاد لوتوس در آستاراخان این کشور دیدار و گفتگو کرد. در این این دیدار طرفین بر لزوم گسترش روابط تجاری میان […]

به گزارش ‘صدای صادرات‘، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، ظهر امروز علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت با اولگ ساوچنکو، نایب رئیس مجلس دومای روسیه و سرگی میلوشکین، مدیر عامل منطقه آزاد لوتوس در آستاراخان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این این دیدار طرفین بر لزوم گسترش روابط تجاری میان ایران و روسیه تاکید کردند.
پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت در این دیدار با بیان اینکه لازمه توسعه تجارت میان ایران و روسیه تقویت زیرساخت های حمل و نقلی و لجستیکی میان ۲ کشور است گفت:  دولت ایران از شرکت های حمل و نقل و لجستیکی مشترک ۲ کشور حمایت ویژه می کند.
وی ادامه داد: بنای دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار حمایت از شرکت های حمل و نقلی، به طور ویژه موضوع احداث مناطق آزاد مشترک است.
در ادامه میلوشکین با استقبال از موضوع سرمایه گذاری مشترک در مناطق آزاد از همراهی دولت روسیه در این خصوص و تسهیل سرمایه گذاری مشترک با ایران در مناطق آزاد این کشور خبر داد.
وی با اشاره به اسکله های در حال ساخت در دریای خزر افزود: با تکمیل این اسکله ها بزودی حمل ارسال کالا از روسیه به ایران از طریق دریای خزر تا ۳ میلیون تن در سال افزایش پیدا می کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه همچنین از برنامه ریزی برای ساخت یک بندر جدید در روسیه خبر داد.
همچنین در ادامه این دیدار طرفین بر لزوم احداث و تکمیل کریدور شمال-جنوب تاکید کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات