در صورت جایگزینی ۱.۵میلیون موتورسیکلت بنزینی با برقی در کلانشهر تهران فقط از بابت میزان صرفهجویی مصرف سوخت بنزین آنها، حدود ۵۰میلیارد تومان در هر روز عاید دولت میشود که با این مبلغ میتوان ماهیانه ۲۵۰۰۰ موتور برقی رایگان به شهروندان اعطا کرد!
در صورت جایگزینی ۱.۵میلیون موتورسیکلت بنزینی با برقی در کلانشهر تهران فقط از بابت میزان صرفهجویی مصرف سوخت بنزین آنها، حدود ۵۰میلیارد تومان در هر روز عاید دولت میشود که با این مبلغ میتوان ماهیانه ۲۵۰۰۰ موتور برقی رایگان به شهروندان اعطا کرد!