سخنگوی دولت از افتتاح متروی پرند در هفته جاری خبر داد و گفت: ۵۰۰هزار نفر ساکن شهر پرند هستند که این کمکی برای وصول مطالبه مردم این شهر خواهد بود تا رفتوآمد آنان تسهیل شود.
سخنگوی دولت با اشاره به نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: تحول در این صنعت آغاز شده است . در سالهای گذشته 180 هزار خودروی ناقص در حالی در پارکینگ ها دپو شده بود که این خودروها هم در آمار تولید ذکر میشدند هم ناراحتی و نارضایتی در بین مردم ایجاد کرده بود و منتظر دریافت خودروهای ثبت نامی خود بودند.


