در صورت جایگزینی ۱.۵میلیون موتورسیکلت بنزینی با برقی در کلانشهر تهران فقط از بابت میزان صرفهجویی مصرف سوخت بنزین آنها، حدود ۵۰میلیارد تومان در هر روز عاید دولت میشود که با این مبلغ میتوان ماهیانه ۲۵۰۰۰ موتور برقی رایگان به شهروندان اعطا کرد!
مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی استان تهران از مرکز کنترل آب تهران گفت: مصرف ۴۶ هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه توسط شهروندان تهرانی رقم خورد که این میزان با مصارف آب تابستان برابری میکند.


