رئیس سازمان بورس گفت: دستورالعمل اجرا سهام عدالت جامع است و هم بحث اداره شرکتهای سرمایهگذاری استانی را در بر میگیرد، هم بحث معاملات سهام شرکتهای سرمایهگذاری استانی و همینطور سهام شرکتهای سرمایهپذیر را در بر میگیرد و این دستورالعمل الان مراحل خود را طی میکند.
سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت با ثبتنام در سامانه سجام تا ۲۴ ساعت آینده در فهرست دریافت سود قرار میگیرند.
معاون اقتصادی و مالی مپنا گفت: علیرغم اینکه قول داده بودیم ۵۰۰ میلیارد ریال از بدهیهای سهام عدالت تسویه شود، با حمایتهای انجام شده این رقم را به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش دادیم.
به گزارش ‘صدای صادرات‘ از خبرگزاری مهر، مهدی حاجی وند، مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت طی مصاحبه ای درباره مزیت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، اظهار کرد: تمامی رویدادهای بزرگ و به ویژه نمایشگاهها محلی هستند تا شرکتها در آن حضور یابند تا ضمن ارائه خدمات، محصولات، دستاوردها، رونمایی از برنامههای […]
تاکنون ۴ شرکت سود سهام عدالتشان را به حسابهای سپردهگذاری مرکزی واریز نکردهاند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: به محض اینکه سود سهام عدالت به صورت کامل از سوی شرکتها واریز شود، سود مرحله سوم به حساب سهامداران عدالت واریز میشود.
سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
شرایط عضویت در هیات مدیره شرکتهای سرمایهگذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می شود، اعلام شد.
یک منبع آگاه اعلام کرد: اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت افراد برای بانکها ارسال شده تا این سود پنجشنبه ۲۳ آذر واریز شود.
عضو شورای عالی بورس گفت: با مصوبه امروز شورای عالی بورس نیمی از سود سهام عدالت به میزان حدود 600 هزار تومان برای دارندگان سهام عدالت تا پایان آذر پرداخت میشود.










