سند همکاری فیمابین سازمانهای توسعه تجارت ایران و جمهوری زیمبابوه، همزمان با نهمین اجلاس کمیسیون همکاریهای دو کشور و با هدف بهبود و توسعه روابط تجاری فیمابین، امضا شد.
سند همکاری فیمابین سازمانهای توسعه تجارت ایران و جمهوری زیمبابوه، همزمان با نهمین اجلاس کمیسیون همکاریهای دو کشور و با هدف بهبود و توسعه روابط تجاری فیمابین، امضا شد.