بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی صرافیهای عضو بازار متشکل ارزی از شنبه ۱۴ آبانماه موظف به عرضه ارز از طریق سامانه برخط بازار متشکل ارزی شدند.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی صرافیهای عضو بازار متشکل ارزی از شنبه ۱۴ آبانماه موظف به عرضه ارز از طریق سامانه برخط بازار متشکل ارزی شدند.