سخنگوی دولت میگوید: «اینترنت طبقاتی» مبنای قانونی ندارد و هیچ وقت در دستور کار دولت قرار نخواهد داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند.
سخنگوی دولت میگوید: «اینترنت طبقاتی» مبنای قانونی ندارد و هیچ وقت در دستور کار دولت قرار نخواهد داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند.