یک کارشناس بازار مسکن گفت: طبق برآورد کارشناسان تا ۳۰ سال آینده جمعیت ایران به ۱۰۵ میلیون نفر میرسد و نیاز به مسکن مرتباً افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر شکاف عمیق قدرت خرید با قیمتها، کمبود ساخت و ساز، نرخ بالای نهادههای ساختمانی، بدمسکنی و تورم بلندمدت قیمت مسکن این هشدار را میدهد که بخش مسکن ابرچالش دولت چهاردهم خواهد بود و برونرفت از این وضعیت نیازمند راهکارهایی است که باید آنها را مورد توجه قرار داد.
صادق الحسینی، اقتصاددان نوشت: میزان مصرف گاز و انرژی ربط مستقیم به میزان GDP یک کشور دارد! یعنی هرچه تولید ناخالص داخلی بیشتر باشد طبیعتا انرژی بیشتری نیاز است!


