دسته: واردات
رویافروشی با نام واردات خودروی اقتصادی

یکی از کلیدواژه‌های سیاستگذار از ابتدای آزادسازی واردات خودرو «واردات خودروهای اقتصادی» بود اما این وعده تا به امروز و پس از گذشت بیش از ۲ سال هنوز جامه عمل نپوشیده است.

واردات گندم به صفر رسید

مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهاد کشاورزی از صفر شدن واردات گندم خبر داد و گفت: با توجه به حمایت‌های وزارت جهاد کشاورزی در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم و این مهم برای سال زراعی آینده نیز تداوم خواهد داشت.

مجوز واردات ۲.۱ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا صادر شد

رئیس سازمان غذا و دارو، از صدور مجوز واردات ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن ۴ ظرفیتی آنفلوانزا خبر داد.

۱۱.۹ میلیون تن کالای اساسی به کشور وارد شد

گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: ۱۱.۹ میلیون تن کالای اساسی به ارزش ۷.۳ میلیارد دلار در ۶ ماهه ابتدایی سال‌ جاری از گمرکات کشور ترخیص و وارد کشور شد.

دلیل تفاوت نرخ گوشت تازه و یخ زده وارداتی

مدیر عامل اتحادیه سراسری صنعت دام‌پروران گفت: ارز گوشت گرم گوساله، تالار اول و ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و ارز تأمین شده برای گوشت یخ زده تالار دوم و ارز حدود ۴۲ هزار تومانی است.

واردات ۱۰ فروند هواپیما در ۲ ماه گذشته

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافقنامه ۲ میلیارد دلاری میان صندوق توسعه ملی و بانک مسکن به منظور ارائه تسهیلات ارزان به بخش حمل و نقل، گفت: طی ۲ ماه گذشته بیش از ۱۰ فروند هواپیما وارد کشور شده و در حال حاضر مسیر ورود هواپیما کاملا باز است.

ارز ترجیحی واردات برنج باقی ماند

سخنگوی دولت گفت: پیشنهاد سازمان برنامه مبنی بر حذف ارز ترجیحی برنج وارداتی با هدف حمایت از تولید داخل در جلسه کمیسیون اقتصاد هیات دولت مطرح و پیشنهاد مزبور از دستور خارج شد.

مردم با کد ملی می‌توانند یک خودروی شخصی وارد کنند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت گفت که هر فرد دارای کد ملی می‌تواند خودروی مورد نظر خود را وارد منطقه گمرکی کند و پس از پرداخت حقوق گمرکی، آن را ترخیص کند.

سیاست تخصیص ارز ترجیحی واردات دارو و تجهیزات پزشکی اصلاح شد

هیات وزیران در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه سلامت با حمایت و پیگیری‌های معاونت علمی ریاست جمهوری، سیاست تخصیص ارز ترجیحی را با رویکرد حمایت از تولید داخل اصلاح کرد.

سهم واردات دارو در کشور تنها یک درصد است

سید حیدر محمدی عصر شنبه در حاشیه سفر به سمنان برای افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه واردات دارو در کشور تنها یک درصد است، ابراز کرد: تلاش شد تا با تکیه بر توان و امکانات داخلی و صرفه‌جویی ارزی بتوانیم داروهای مورد نیاز را در کشور تولید کنیم.

| پایگاه خبری صدای صادرات