شما اینجا هستید
اصلی-اسلایدر » موشک های حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد

جانشین وزیر دفاع با دستور رییس جمهور موشک بالستیک شهید حاج قاسم و موشک کروز ابومهدی ساخت متخصصان صنعت هوافضای وزارت دفاع را درآستانه سالروز صنعت دفاعی رونمایی کرد. سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده در آیین رونمایی از این دو موشک راهبردی گفت: روز صنعت دفاعی یادآور رشادت‌های گمنامان عرصه دانش و فناوری این مرز و […]

جانشین وزیر دفاع با دستور رییس جمهور موشک بالستیک شهید حاج قاسم و موشک کروز ابومهدی ساخت متخصصان صنعت هوافضای وزارت دفاع را درآستانه سالروز صنعت دفاعی رونمایی کرد.

سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده در آیین رونمایی از این دو موشک راهبردی گفت: روز صنعت دفاعی یادآور رشادت‌های گمنامان عرصه دانش و فناوری این مرز و بوم است؛ به همت جهادگران گمنام سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع که یکی از سازمان‌های پیشرو در این وزارتخانه است دو محصول رونمایی می‌شود.

 وی با بیان اینکه دستاورد‌های امروز بخش دفاع فراتر از تصور بدخواهان و دشمنان ملت غیور ایران اسلامی است گفت: در زمینه موشک‌های بالستیک به مرز‌های فناوری دانش آیرودینامیک رسیده‌ایم؛ در موشک‌های کروز بر تمام تحریم‌های دشمنان غلبه کرده و فصل نوینی باز شده است. طراحی و ساخت این دو موشک ویژگی‌های بی‌بدیلی دارد که بخش کمی از آن به استحضار می‌رسد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات