شما اینجا هستید
اصلی-اسلایدر » صادرات فولاد منوط به رعایت کف عرضه در داخل شد
صادرات فولاد منوط به رعایت کف عرضه در داخل شد

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ،سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید براینکه تنها تولیدکنندگانی که کف عرضه فولاد را رعایت کنند، می‌توانند صادرکننده مازاد تولید خود باشند، افزایش فراوانی عرضه فولاد را عامل موثر در متعادل کردن قیمت فولاد دانست. به گزارش ایسنا، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت  ضمن تاکید […]

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ،سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید براینکه تنها تولیدکنندگانی که کف عرضه فولاد را رعایت کنند، می‌توانند صادرکننده مازاد تولید خود باشند، افزایش فراوانی عرضه فولاد را عامل موثر در متعادل کردن قیمت فولاد دانست.

به گزارش ایسنا، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت  ضمن تاکید براینکه در سال جاری، مهم‌ترین محور فعالیت وزارت صمت “جهش تولید” است، اظهار کرد:  بر این اساس فراوانی کالا و تامین بی وقفه اقلام در بازار در اولویت قرار دارد و قطعا طبق برنامه، افزایش تولید را در بخش‌های مختلف ادامه خواهیم داد و همسو با جهش تولید، توسعه واحدهای صنعتی به خصوص واحدهای مهم و پیشران صنعتی نیز ادامه می‌یابد. ضمن اینکه افزایش تولیدات خودرویی کشور نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه  تولید فولاد و سایر فلزات اساسی نیز بر اساس برنامه تدوین شده حتماً عملیاتی خواهد شد، در رابطه با تغییرات قیمتی فولاد در کشور گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده که امروز ابلاغ می‌شود، از امروز تنها واحدهایی می‌توانند صادرکننده فولاد باشند که کف عرضه در داخل را به خوبی رعایت کنند.

فراوانی عرضه فولاد، قیمت آن را متعادل خواهد کرد

سرقینی تاکید کرد: تامین مواد اولیه تولید داخل، در اولویت وزارت صنعت است و اینکه فولاد تولیدی کشور، واحدهای صنعتی سایر کشورها را رونق دهد، هنری نیست و باید در گام نخست تولیدات فولادی صنایع داخلی را رونق دهند و مازاد تولید نیز می‌تواند صادر شود.

وی افزود: با تحقق اهداف مدنظر، این تصمیم فراوانی عرضه فولاد در داخل کشور اتفاق خواهد افتاد که منجر به تعادل قیمتی فولاد نیز منجر خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات