شما اینجا هستید
اصلی-اسلایدر » بزودی؛ رونمایی از محلول ضدعفونی کننده تمام ارگانیک”IMC ORGA”

به گزارش ‘صدای صادرات‘ ،مدیر واحد بازرگانی شرکت “IMC ORGA”در خصوص این محلول ضدعفونی‌کننده در جمع خبرنگاران گفت: این محلول که از عصاره آویشن باغی، عصاره نعنافلفل، زنجبیل، گیتوسان و آب مقطر تشکیل شده است، اثربخشی بالایی در نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا همچون باکتری، قارچ، ویروس و خصوصأ اسپور در کمترین زمان ممکن را دارد.
این محصول با ترکیب منحصربفرد خود برای اولین بار در ایران تولید و به منظور تامین نیاز کشور و مصرف‌کنندگان بومی؛ تاکید بر عرضه آن در بازارهای داخلی شد و مصارف عمده این محصول بیشتر در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، سالن‌های فرودگاه، سینماها، اماکن عمومی همچون فروشگاه‌ها، مدارس، زندان‌ها، مترو و فرودگاه‌ها، قطارها، سالن‌های حمل نقل عمومی، مراکز خرید و…. است.
مهندس جهانیان با تاکید براینکه از این محلول می‌توان برای شستشو و ضدعفونی انواع میوه‌جات و سبزیجات در داخل منزل استفاده کرد گفت: محلول فوق قابلیت تنفس و شرب را نیز دارد.
همچنین این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، سیب سلامت و سرم‌سازی رازی انستیتو پاستور بوده و توسط پدافند غیرعامل توصیه شده است.”IMC ORGA با داشتن تائیدیه شرکت سپند وزارت دفاع و آزمایشگاه‌های معتبر کشورهای آلمان و کانادا، دیگر مجوزهای معتبر از وزارت بهداشت را دارا می‌باشد.
گفتنی است؛ شرکت تولید‌کننده این محصول تمام ارگانیک در حال افتتاح کارخانه تولید و زیرساخت جهت خدمات ویژه به شهروندان و مردم ایران بوده و بزودی اخبار تکمیلی با حضور مسئولین کشوری و لشکری و معرفی تلفن‌های دفاتر واحد فروش وشرکت پخش مدنظر را به اطلاع می‌رساند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

| پایگاه خبری صدای صادرات